Вступна кампанія 2021

Сьогодні МОН України оприлюднили рейтинги вибору вступників у 2021 р.

Отже, по порядку.

1. За кількістю поданих заяв на бакалаврат спеціальність Маркетинг (075) займає 9 місце серед 10-и найзатребуваніших, обганяючи Економіку (051) та уступаючи Менеджменту (позиція 3). Дзеркальна позиція в рейтингу спеціальностей за кількістю заяв серед економічних спеціальностей і у Львівській політехніці – 2 місце після Менеджменту (073) і близько тисячі заяв на Маркетинг.

2. Рейтинг ЗВО за кількістю поданих заяв: Львівська політехніка на 5-у місці, близько 28 тис. заяв. Цікаво, що спеціальність Маркетинг (075) серед 70 конкурсних пропозицій на бакалаврат внесла у цей обсяг 28 тисяч майже тисячу заяв, хоч зазвичай у технічному ЗВО трактується як спеціальність другого гатунку, менш інноваційна тощо.

3. Експрес-аналіз попереднього рейтингового списку за широким конкурсом міжгалузевої групи 1 (галузі знань 07, 24, 28, спеціальності 028, 051), котрий містить близько 70 тисяч заяв, при встановленому суперобсягу держзамовлення 2970 осіб дозволяє прогнозувати прохідний бал у цій групі не нижче 185 балів. Це можна підтвердити таким простим розрахунком: 185 як нижня межа знаходиться під рейтинговим номером 8360. Враховуючи, що в списку майже кожне прізвище абітурієнта відзначено неодноразово (від 1 до 5 раз), приймаємо середнє 3 рази, ділимо 8360 на 3 і отримуємо 2770, тобто майже суперобсяг.

4. Кафедра МЛ за якісними показниками рейтингового списку оптимістично розраховує на максимальне використання встановленого обсягу держзамовлення.

5. Гадаю, оптимізм наш знаходиться під дією трьох чинників:
– імідж ЗВО (Львівська політехніка);
– імідж кафедри (кафедра МЛ);
– ринкова кон’юнктура (популярність професії маркетолога).

6. Колективу кафедри необхідно докласти максимальні зусилля, щоб довести нашу конкурсну пропозицію до потенційних наших студентів, переконати у правильності стратегічного вибору.