Оцінювання рівня якості логістичного обслуговування клієнтів за методикою ServQual

Продовжуємо вивчати європейський досвід в рамках проекту Logistics and Supply Chain Management -EUlscm. Jean Monnet Module!

5 гарантів європейської логістики – Німеччина, Франція, Великобританія, Іспанія, Італія – демонструють стабільний розвиток (їхні ринки є зрілими, перенасиченими). Україні характерний щорічний приріст, і хоча існують перешкоди для розвитку, ринок логістичних послуг поступово відновлюється в кількісному вимірі, одночасно висуваючи вимоги до якості.

Оскільки якість – основний об’єкт конкурентної боротьби та ключовий показник результативності логістичних операторів, то студенти практично, на прикладі діяльності компанії зробили дослідження оцінки рівня якості логістичного обслуговування своїх клієнтів за методикою #ServQual.

Викладач: доц. Похильченко Олена Анатоліївна Кафедра маркетингу і логістики НУ “Львівська політехніка”
Студенти: спеціальності Менеджмент Навчання в Інституті економіки і менеджменту Львівської політехніки