Компанія “А” в пошуках маркетолога, компанія “Б” запрошує маркетолога, компанія «В» ..
Балик Уляна Олегівна, к.е.н., доц. каф. МЛ розповідає про маркетинг:
«Маркетолог – одна із найпопулярніших вакансій не лише сьогодні, а й в майбутньому!
Річ у тому, що в умовах гострої конкуренції жодна організація не може собі дозволити працювати без маркетологів – створюються маркетингові підрозділи або працюють один-два фахівці (в банках, на виробничих підприємствах, торгових фірмах, консалтингових компаніях).
МАРКЕТОЛОГ – це фахівець, який вивчає ринки збуту, уподобання споживачів, оцінює попит на вироблений товар (послугу), аналізує маркетингові ходи конкурентів, купівельну спроможність людей та згідно отриманої інформації розробляє рекомендації по покращенню діяльності підприємства (організації) щодо збільшення обсягів продажів, вдосконалення рекламних кампаній, встановлення цін та знижок на продукцію, оптимізації асортименту продукції тощо.
Завдяки універсальності і широті погляду у маркетолога є всі шанси стати керівником компанії або відкрити власну справу».
Студенти Кафедра маркетингу і логістики НУ “Львівська політехніка” вивчають Веб-аналітику, Електронну комерцію, Логістику електронної торгівлі та інші сучасні дисципліни. Активно на сьогодні розвиваються різні види маркетингу і наші студенти навчаються на різних спеціалізаціях магістратури:
Маркетинг
Маркетинг послуг
Маркетинг у сфері торгівлі
Інтернет-маркетинг
Маркетингова логістика
Шановні абітурієнти, для вступу на маркетинг необхідні такі предмети:
укр.мова, математика та іноземна або географія.
Запрошуємо в друзі на FB !
Наш сайт: www.ml.lp.edu.ua