ХІІІ Міжнародна науково-практична конференція “Маркетинг і логістика в системі менеджменту” розпочала свою роботу

Автор | 22/10/2020

Кафедра маркетингу і логістики організувала ХІІІ-у Міжнародну науково-практичну конференцію з проблем маркетингу та логістики, урочисте відкриття якої відбулося 22 жовтня 2020 р. У зв’язку із продовженням терміну дії карантину в Україні конференція відбувалась дистанційно у форматі відеоконференції.

Міжнародну науково-практичну конференцію «Маркетинг та логістика в системі менеджменту» Кафедра маркетингу і логістики проводить кожні два роки, починаючи з 1996 р. Учасниками є науковці і практики провідних ВНЗ та підприємств України, Німеччини, Польщі, Словаччини та ін. За період проведення число учасників виросло із 120 до 300 осіб. Проблематика конференції завжди актуальна та відображає сучасні тренди економіки та прикладні аспекти застосування логістичних та маркетингових практик в Україні та світі.

У роботі міжнародної конференції взяли участь представники закладів вищої освіти різних регіонів України (Львів, Київ, Івано-Франківськ, Рівне, Полтава, Кременчук, Харків, Дніпро), а також зарубіжні гості з Естонії, Латвії, Польщі, Німеччини та Туреччини. Доповіді учасників міжнародної конференції обговорювали на пленарному та секційних засіданнях. Секції працювали за трьома напрямами.

Секція 1: “Logistics and Supply Chain Management: Dissemination of The European Experience”.

Секція 2: “Promotion of Conscious Consumption: EU Practices”.

Секція 3: “Маркетингові дослідження: європейський досвід використання цифрових технологій”.

Робочими мовами конференції були українська, польська та англійська.

Вітаючи учасників, зав. кафедри маркетингу і логістики  професор Євген Крикавський зазначив:

“Шановні колеги! Хочу Вас привітати та висловити щиру подяку всім Вам за високу активність та прихильність до заходів, які проводяться кафедрою маркетингу і логістики!

Маркетинг та логістика завжди в тренді, оскільки спрямовані на задоволення потреб споживачів: маркетинг — за рахунок формування цінності для споживачів, логістика — за рахунок вчасної доставки товару до споживачів, мінімізації витрат на досягнення необхідного рівня їх обслуговування. Тому обговорення актуальних проблем та потреб, обмін знаннями, результатами досліджень, практичним досвідом між академічною спільнотою, бізнесом та владою у сфері маркетингу і логістики сприяє формуванню у цільової аудиторії розуміння суті і ролі створення ефективної інфраструктури як важливого чинника економічного розвитку країни та інтеграції у європейський та світовий економічний простір.

Надзвичайно раді бачити колег на конференції Маркетинг і логістика в системі менеджменту ! Чекаємо ще гостей :)!Цікавої дискусії, шановні учасники! Продуктивного дня :)!

Опубліковано Кафедра маркетингу і логістики НУ "Львівська політехніка" Четвер, 22 жовтня 2020 р.